torsdag 17 september 2009

Sha Morot ,

Igår gick rätt så bra , dumt att klaga på det iaf..
Idag har jag skrivit upp och det var rätt så lätt så jag tror jag klara det (yy'
Jag har inte varit i skolan och det blir inget med det imorn heller .. Fast jag var faktiskt en liten stund och prata med sjuksköterskan. Sen har jag även spelat piano, det gick jättebra men hon hade inte hittat den låten som jag ville spela, haha.
Jag har oxå blivit sjuk .. jätteförkyld, ont i halsen, ont i huvudet & jag tror fan jag har feber ! ;o Suger göre iaf !. Imon ska jag till pappa och på lördag ska vi spela brendboll, assnajs ! MEN ! , jjag missar Thessans födelsedag .. <3
Ska snart gå & sova nu.

BIGLLOVE , jakke :*

2 kommentarer:

  1. Du är för fan aldrig i skolan?
    Du tror att du kan special behandlas!?
    Börja gå i skolan för helvete och sköt dig!?
    Du kostar bara komunen en massa pengar!

    SvaraRadera
  2. det var jävla moget asså..

    SvaraRadera