måndag 24 augusti 2009

Segare än någonsin , faktikst ! : O

asså shiiit ! , Hur fan hade jag tänkt bli en känd bloggerska om jag uppdaterar ?! HAHA. Mjaa jag är juh på rätt väg lixom , INTE ?! x) haha. Men iaf, skola onsdag-fredag. BLÄÄÄ ! Tre dagar och är redan trött på skiten.. Onsdag endå rätt chill dag sen på kväll mf , NRJ in the park ftw :D, såg Min Viva , Darin , Arash och skulle igentligen se Dead by april också men jag hann inte in innan det , FETT JVLA FUCKING BULL ! Men det var en trevlig kväll edå , förutom att vi skulle hem så tidigt .. :( Sen sov jag hos Elin iaf. Torsadg följde Elin med mig hem. Fredag skulle jag igentligen till mf för sista gången i år för sen är det slut lixom. Men blev inte så eftersom att jag hade så jvla ont i huvet. Blev att vara hemma och mysa framflr tvn, & hela helgen har jag varit hemma för jah har varit sjuk vilket suger och jag är fortfarande sjuk ! Så jävla tråkigt, men ska nog till skolan imorn. "Yeeeiy?" NEEEEIJ ! Men det är inte mkt bättre att vara hemma ..

& bilden är lite sådär men välkommen tillverkligheten och varsigod att bjud HAHA ! ; )
Nån dag under denna veckan ska jag göra en "HISS/DISS"ar lista ;)
PUSSPUSSS , jakke ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar