söndag 9 augusti 2009

Pinsama stunder ..

.. aa det har vi allihopa & det är la en jävla tur det , HAHA !
Jag har ännu en gång skämt ut mig inför släkten , men hjälp av sprit.. Jag började nästan bråka med min farbror då jag försvara blattar & bögar vilket han utan någon som helst anledning hade något imot. Men det är tur man kan tycka olika. HAHA :D

Hej iaf :D
Jag vet att min uppdatering suger , har ingen ursäkt men det är inte så många som känner till bloggen med tanke på att jag inte har vågat reklamera det ännu (a' HAHA !
Idag har jag iaf varit på Ven med Thessan & hennes gryymt sköna familj & lite av släkt , HAHA ! Helt underbart (: Har nog inte rört mig såhär mkt på minst ett halvår ;oo Gissar på att jag kommer sova fett gott inatt , vilket Thessan kommer joina mig med (a'

Ska slua skriva så jävla långt & skriva oftre istället : )
& jag ÄR tråkig , har ingen bild .. ( fel dator ) FÖRLÅT :D

"YOU KNOW YOU LOVE ME , xoxo" Jakke <3

1 kommentar:

  1. åhhh jag bara kan tänka mig detta framför mig, hhaha!. Åh jag älskar dig bästa!

    / Jossan.

    SvaraRadera