torsdag 6 augusti 2009

Nördande med min favorit : )

Sha : )


Av någon konstig anledning känner jag att jag bah bloggar på kvällarna , varför ? Har jag inte en aning om , men det kan juh vara för att jag bah sitter vid datorn på kvällarna typ. HAHA !

Ikväll har jag även fått reda på att jag faktikst vet vem Lottie (19 åringen som blev mördad i Vollsjö) är, jag har snackat med henne nångång , & när jag var yngre kände jag hennes syster & gick i samma klass som hennes lillabror. Riktigt hemst.

Men idag har jag iaf varit på stranden i Ystad. Blev väckt av Thessan vet inte riktigt när , men tidigt iaf.. Men iaf där träffa vi Hanne & Johanna. Vattnet var iskallt ! Så jag doppa mig bah, sen gick jag upp igen x). HAHA! Sen gick jag & Thessan och åt pizza, jag åt någon med massa olika sorters ost, den var faktikst jättegod. ASSNAJS ! :D Ikväll ska jag sova hos Thessan & som vanligt sitter vi och läser kissies blogg & snart ska vi gå och äta sen ska vi försöka gå och lägga oss tidigt, får se hur det blir med den saken.. Och jag känner att jag inte borde skriva så här lång inlägg , jag menar vem ffan pallar läsa dom då ?! x).


xoxo Linnea ;*

2 kommentarer:

  1. ääälskling jag läser alltid din blogg ditt knashuve (aaa) <3

    SvaraRadera
  2. från din bara din josssssssebby!

    SvaraRadera