onsdag 5 augusti 2009

Jakke uppdaterar , lixoom ; )

Men sha ! ; )
Känner att uppdateringen här inte går såh bra osm den borde .. HAHA !
men såh kan det gå. Eftersom att jag är alldeles för lat för att skiva om aaallt som hänt såh låter jag bli (a' hööhö. Men igår såh åkte jag till Elin & vi fick någon dille idé att det var lättare att vända tillbaka dygnet om man var upp en hel natt för då var man juh trött på kvällen, såh vi provade det & det funka faktiskt! Även fast klockan är ganska mycket är jag fett trött. Men iaf så har vi varit på stranden hela dagen idag. Riktigt trevligt, aldrig varit där förut såh det fanns både hissar & dissar.. Ikväll åkte jag & Thessan in till lund träffa Andreas sen åt vi på donkan, alltid lika gott!

PUSS Jakke ;*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar