onsdag 12 augusti 2009

Jag ÄR lat , jo tack jag vet x).

Godkväll sådär på kvällskvisten ;) , HAHA ! Det där lät bah så mobbat .. :D
Men alla älskar mig just av den anledningen , att jag ÄR anorlunda.
& jag är även lat , som inte oorkar städa klart på rummet. HAHA ! Men jag har städat länge & golvet är iaf fint nu .. så det får duga. Sen har jag sett en film alldeles nyss som heter "Surf´s up" tror jag iaf .. Den var sjuukt bra ! En animerad film , som handlar om pingviner. Eller mja en pingvin , men så vill han bli mästare i surfing och massa skit. Jätte bra faktikst :)
Nu ska jag bah sitta här & sega kan jag tänka mig , HAHA ! Funderar faktikst på att sätta på en film och somna , men jag vet att det inte kommer bli så men vem vet ? ;)
& dessutom vill jag ha min plattång tillbaka .. vilket jag får så fort jag hämtar den , men mamma är inte hemma så jah .

Hörs kanske sen , om inte så imorn ;*
BIDLOVE JAKKE '

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar