onsdag 12 augusti 2009

Hemma igen .

Shaaa Morot !

Nyss kommit hem ifrån Johanna. Vi har kollat på film typ hela dagen :) perfekt eftersom att det inte varit så fint väder .. & så köpte vi godis såklart ! haha. Vi såg först "The Orphanage" det är en sjuuukt bra film som jag rekomenderar till tusen. Riktigt bra varen ! Men eftersom att den är lite läskig för jag tror att det är en skräckfilm så kollade vi på "Bring it on - In it to win it" efetråt. Den är oxå riktigtriktigt bra , fast det är nog mer en film för ungdoms tjejer. Men det finns juh säkert andra som tycker om den oxå :) Nu ska jag städa mitt rum, vilket verkligen behövs .. & jag kan tänka mig att det är vad min kväll kommer gå åt .. BLÄÄ !

Hörs sen , puss Jakke ;*




The Orphanage


Bring It On - In It To Win It

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar