måndag 10 augusti 2009

GodmorgonGodmorgon

Vaknade för ungiefär 2 timmar sen, mycket bad. Jag som ska vända tillbaka dygnet lixom .. men jag somnade iaf "tidigt" igår utan att ligga & vända mig , assnajs ! Just nu sitter jag här med Thessan vi har nyss ätit drukost & tittat på "Wedding Crashers" som var jättebra faktikst. Just för tillfället är vi lagom sega , HAHA ! När hon har åkt hem ska jag städa lite på rummet, eller mja blir rätttt så mkt med tanke på att det är lagom stökigt , hööhö .. Sen ska jag ta en dusch , fixa mig & såh. Sen senare ikväll ska jag till lövestad & träffa efterlängtade Patte som jag har saknat fett mycket & såklart alla andra sötnosar som brukar hänga där : ) mega puss på det ;*

& ännu en gång , ursäkta men har inge bild (n'
"YOU KNOW YOU LOVE ME , xoxo" Jakke <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar