lördag 1 augusti 2009

Godkväll .

Gårdagen blev både lyckad & misslyckad , haha ! Det är bah dom som var med som fattar vad jag menar : ) Men kul vare faktiskt iaf. Missa tåget , vilket var mindre lyckat. Där var en som blev överkörd & då blev allt bajs & sen kom även polisen vilket heller inte var så jävla bra.. Men vi hade skoj endå, mer nämner vi inte här ; ) Jag träffa några nya människor , asnajs :D

Denna dag har jag varit med Jossebby, sen har jag även varit hos mamma en runda. Saknat henne riktiugt mycket faktikst. Sen nu ikväll har jag varit med familjen hos mina kusiner & grillat. Trevligttrevligt. Och ikväll ska jag även sova hemma , ensam på riktigt länge. Sen imorn ska jag hem till mamma igen efter 2 veckor. & då ska antagligen Julia & Corre oxå följa med.

Bilder från gårdagen kommer senare <3 ; )

pussss Jakke ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar