torsdag 13 augusti 2009

ååh nu är jag gnällig , HAHA !

Sha Morot ,

Idag har verkligen varit min otursdag ! Det börjar med att jag försover mig & sen får stressa ihjäl för att bli färdig. Men så missar jag endå bussen , assnajs lixooooom . Sen när jag väl är på tåget åker det kanske 2 meter sen stannar det och då var där ett teckniskt fel så vi fick hoppa av och byta till ett annat. Det händer bah mig ! Sen väl framma var verkligen assnajs påriktigt ;) HAHA ! Jag köpte ett par byxor på BikBok som är gryyymt snygga. För bah 99:- , assnajs ! ( Ni får se dom på bild imorn för det fuckar att föra över bilder nu. ) Sen lite senare gick vi dit igen så hitta jag en hood som var skitsnygg men så visste jag inte hur mkt pengar jag hade på kortet så fick jag ringa mamma. Jag fick juh såklart inte tag på henne så jag ringde henne i 4 timmar. Sen när jag äntligen fick tag på henne och fixat pengar så är där såklart stängt ! ooooh . & sen världens segaste hemresa. Men förutom det har det varit en jätte mysig dag med Vicky Tess & Nellie. & nu ikväll kom Limpan såh nu ska vi titta på film & mysa :)

Hörs imorn ,
BIGLOVE Jakke ;*

1 kommentar:

  1. fuck , du har gjort mig beroende ;oo <3

    SvaraRadera